fbpx

X3 לידים לשוק המקומי והבינלאומי

ליווי אישי לסטארטפים, חברות ומומחי טכנולוגיה

צמחתי מבפנים, כאשר ניהלתי את תחום המכירות והפיתוח עסקי בחברת Realcommerce חברת פיתוח אתרים מורכבים ואפליקציות מובייל מורכבות. חוץ ממכירות פיתוח אתרים ואפליקציות לשוק האנטרפרייז בישראל בין היתר ניהלתי גם את המכירות לפתרונות SaaS מורכבות ויקרות בתחום האבטחת מידע ונכסי דיגיטל כמו :Reblaze  Imperva, פתרונות להנגשת אתרים גדולים ומורכבים באמצעות טכנולוגיית User1st פתרונות מבוססי AI ובינה מלאכותית כמו :Watson IBM ו-Dynamicyield  .

מה הבעיה למכור ? 

זו שאלה טובה, לצערי בזמנו לא הכרתי מספיק כלים ופתרונות ולכן היייתי "צדה" בצורה ידנית את הלקוח הפוטנציאלי שלי בידיים זו הייתה עבודה מתישה ושוחקת. מעבר לכך שיש גבול כמה אני יכולה לצוד על בסיס יומי שבועי וחודשי כך שהיה גבל כמה תהליכי מכירה ניתן לייצר בו זמנית. בפועל, הצלחתי להביא מכירות משמעותיות אבל התהליך עצמו היה קשוח מאד.חשוב לקחת בחשבון שככל שהפתרון שאתם מציעים הוא פתרון יקר מאד ופונה לקהל מסוים מאד. תהליכי המכירה ארוכים ומורכבים הרבה יותר וניתן באמצעות שיטות שיווק ייעודיות לשוק הטכנולוגי לקצר משמעותית את התהליך ולגרום ללקוחות ממש לרצות לעבוד איתכם . 

אז מהם שלושת האתגרים העיקריים ? 

1. אתגר הקהל – מיהו הקהל המדויק ביותר לפתרון המוצע? בכדי לא לכלות את הזמן על לידים לא רלוונטיים יש לדייק את הקהל ולסגמנט אותו. איפיון כזה מייצר את הלקוח האידיאלי שיכול ומסוגל לשלם את המחירים עבור שירות הסופר פרימיום שלכם. 
2. המסר והפלטפורמה השיווקית – אתרי שאיתרנו את הקהל המדויק – האתגר הבא יהיה איך אני גורם לו לרצות לפנות אלי ? איך אני מאתר אותו על ציר הזמן בדיוק כשהצורך קיים ? ואיך אני יכול לייצר מאסה של פניות סופר רלוונטיות? מה המסר הסופר מדויק שיגרום ללקוח הפוטנציאלי שלי לרצות לשמוע מה יש לי להגיד ? באיזו פלטפורמה שיווקית אני יכול לייצר מקסימום יעילות במינימום עלויות? 
3. מי אתה בכלל ? – מצוין, איתרנו את הלקוח הפוטנציאלי פתחנו את הדלת עם מסר שיצר ענין עכשיו לשאלת המיליון דולר – מי אתה ולמה שאקנה דווקא ממך ? במיוחד בשוק רווי תחרות כאשר 'רק החזק מנצח', חברות בגודל בינוני מתמודדות מול חברות ענק שיתרון המיתוג שלהם משאיר אבק לשאר החברות. מיתוג ברמת כמות עובדים, ניראות רשת, ניראות פיזית, פרויקטים גדולים ורפרנסס משמעותיים. 

האם אפשר לנצח את התחרות ? 

בוודאי. בעידן הרשת החברתית ניתן לתת מענה לשלושת הסעיפים, ברמת דיוק סופר רלוונטי של קהל היעד שיכול ומסוגל לשלם לשירות/לפתרון שלכם. 

יצירת פניה סופר מטורגטתת עם מסר פותח דלתות כזה שגורם ללקוח הפוטנציאלי לחשוק ממש לשוחח איתכם ויצירת מיתוג כמומחים וכמובילי שוק באמצעות וידאו מותג שמשתלב בקמפיינים ועושה את עבודת פתיחת הדלתות ויצירת מיתוג כמובילי השוק. 

לאחר שנים רבות בתפקיד סמנכ"ל מכירות וניסיון רב כמנכ"לית חברה לייעוץ עסקי לחברות טכנולוגיות פיתחתי מומחיות ספציפית לליווי חברות טכנולוגיה למכירת הפתרון בשוק המקומי והבינלאומי.

הגישה העסקית שלי היא כסף ביד ומיד כיצד ניתן לייצר במינימום זמן תוצאות אמיתיות וחמות. שיטת השיווק שלי מוכחת בעזרת ה' כל פעם מחדש ומביאה תוצאות פנומנליות ולקוחות ממליצים.  כאש

גם הם הכפילו מכירות

איך רועי שטרן מנהל סטארטפ פרץ לשוק בארצות הברית עם מכירות תוך חודש?

פיצוח תהליך מכירה ויצירת לידים לטכנולוגיית Splunk אמת מחשוב

איך צחי מומחה טכנולוגי בינלאומי העלה את מחיר השירות מ-3000$ ל-21000$ ?

איך אמיל גורו לאיתור מומחי טכנולוגיה עשה X3 לידים והכפיל את המכירות ?

להצטרפות לתוכנית 'X3 לידים לשוק המקומי והבינלאומי'
מלאו את הטופס -

אני שולחת מיילים מאד איכותיים

כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם 

הופפה, מיל עם 2 מדריכים מטורפים למכירות B2B כבר אצלך

דילוג לתוכן